30 Ekim 2013 Çarşamba

Stockholm'de Hayat

Yazmadığım son 6 ayda doktora sonrası araştırma için karar verme, başvuru, kabul edilme ve başlama dönemlerinden geçtim. 1 haftadır da SICS'te çalışmak üzere geldiğim Stockholm'deyiz. Başvuru ve kabul edildikten sonraki süreçte oldukça çok şey yaşadım ve birçok yeni şey öğrendim. Bundan sonraki birkaç yazımda, birilerine faydasının dokunabileceğini düşündüğüm için bu süreçlerden bahsetmek istiyorum. Sonra da 1 senelik Stockholm hayatımızdan neler düşerse kısmetimize..

1 yorum:

  1. Sener Sen'in oynadigi bir fim var, "Gonul Yarasi" adinda. Orada Sener Sen filmin basinda soyle bir soz soyler: """nazım (şener şen): ...sonunda ya deli olacaktım ya da veli. ben ne olduğumu bilmiyorum ama alaca köyünü terk ederken artık hayata dair öğrenecek bir şeyim kalmadığına inanıyordum. bütün defterleri kapadığımı, alacak verecek meselesini bitirdiğimi düşünüyordum. ne kadar da yanılmışım. evet biraz eski moda bir deyiş olduğunun farkındayım ama söylemeden edemeyeceğim. hayat son ana kadar sürprizlerle doluymuş... son ana kadar..."""". Ve sonradan hayat oyle seyler gosterir ki.. Yasam devam ettigi surece yeni maceralar bizi bekliyor. Stockholm'daki guzel anilarinizi dinlemek uzere. Selamlar saygilar..

    YanıtlaSil